2012. április 22., vasárnap

A Föld Napja

Bár a beauty - blogger szekciót nem feltétlenül készteti postolásra A Föld Napja, én mindenképpen szentelnék egy bejegyzést a jeles dátum alkalmából. 



Délelőtt kertészkedtünk és már amikor a kis fűzfánk lehullott, elszáradt ágait gyűjtöttem össze, tudtam, hogy ezekből bizony készülni fog valami A Föld Napján. Kislányommal, Sophieval közösen festettük le vízfestékkel a girbe-gurba ágacskákat, száradás után pedig vázába kerültek, szuper asztaldísz lett (és így legalább némileg enyhítek a kopasz orchideám okozta kissé béna összképen, ő ugyanis ledobta az összes virágát és egyelőre nem tudni, hogy én nyírtam-e ki szegényt, vagy ez normális nála...)!





Ha valaki pedig lemaradt volna róla, a Gugli is virágba borult április 22-én:

És ne felejtsétek!:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése