2011. augusztus 12., péntek

Augusztusi kedvencek

Végre hozzánk is megérkeztek az Essence You Rock! termékei a Rossmannba, amikről már olyan sokat olvastam.



Rá is vetettem magam a teljesen feltöltött állványra, nagyon tetszik ez a kis vagány, gitáros-halálfejes csomagolás és a termékcsalád szemhéjalapozójára már nagyon fájt a fogam, így ez került a kosárba legelsőként.
Essence szemhéj alapozó 649,-

Ez a picit több mint 2 ml-s készítmény a szemsmink tartósítására szolgál. Külsőre olyan, mint egy korrektor, bőrre kenve leheletvékony, finom, kicsikét csillámos alapot ad a szem további festéséhez. Mivel a mozgó szemhéj örök problémája, hogy a szemsmink egy idő után beül a ráncba, erre a részre valami könnyedebb alapozó kell, mint az arc többi részére, hát ez lenne az. Remélem beválik!

Majdnem elcsábultam a You rock! sminkpalettára is, mert annyira jól néz ki és 1199 Ft-os ára is nagyon vonzó, de rájöttem, hogy a színei számomra túl halványak, ahogy a körömlakkoké is, így ezek maradtak.

Essence You rock! szemfesték paletta 1199,-

A kosárba került viszont a "sima" Essence termékek közül a Smokey eyes set, mellyel egyszerűen tudunk gyönyörű füstös szemet varázsolni magunknak.
Egy krémes és egy nem krémes részből áll, a krémes állagúval kell elkészíteni a füstös alapot vagy cicaszem formát, majd a nem krémessel szépen átdolgozni. A krémes szemfestékhez tartozó ecsetszerű valami borzalmas, nem lehet vele dolgozni, így ehelyett marad a (nekem bevált) fültisztító pálcika, az applikátoros vég szuper, azzal szépen, precízen lehet satírozni. Ha jól emlékszem 649 Ft volt.

Mivel éppen ecsethiányban szenvedek, nagyon megörültem, amikor megláttam a kis Essence blush-t, vagyis pirosító ecsetet műanyag tokban, akciós 299 Ft-os áron. Finom, puha, nem hullik, bőven megérte az árát.
A DM-ben aztán némi kitérő után (SauBär és Avon Kids tusfürdők) visszatértem a Babylove kék termékcsaládjának fürdőkrémjéhez, aminél jobbat nem találtam és már nem is keresek. Úgy gondolom, a babakozmetikában nincs helye a mesterséges illat-, és színezőanyagoknak a mindennapi használatban. Kipróbáltunk mást, szép volt, jó volt az eperillatfelhő, de köszönjük, nem kérjük :)
Hintőporból szintén Babylove-ost használunk, nagyon szeretjük ezt is.

1 megjegyzés:

  1. Én is még mindig babylove-ot használok Melinél, nekem is ez vált be a legjobban! :)

    VálaszTörlés