2011. július 13., szerda

Tusfürdő tipp és egyebek

Az a fajta tusoló vagyok, aki szereti a tusfürdős flakon úgy jól megnyomni :) magyarul nem spórolok a mennyiséggel. Nagy kedvenceim voltak a Palmolive tusfürdői, de amikor már csak akciósan jutottam hozzájuk 500 Ft alatt, kicsit felhúztam magam és alternatíva után kezdtem kutatni. Jó sokáig tartott, de találtam egy igazi gyöngyszemet ;)
Eléggé hátráltatott, hogy végigpróbálgattam a DM szinte összes Balea tusfürdőjét, de a végén be kellett látnom, hogy nem jók :( túl hígak, az illatuk túl mesterséges, ráadásul fürdés után negyed órával semmit nem érezni belőle.
Bár a Müller soha nem volt a szívem csücske, nekem túl nagy, hűvös, személytelen, átláthatatlan és DRÁGA, végül mégis ott találtam meg, amire vágytam, a Cadeavera Bath kontinentális sorozatát.

Kipróbáltam már Ázsiát, Európát és Ausztráliát, kicsivel több, mint 300 Ft-os áron flakononként (de vettem már 195,- ért is akciósan) és nagyon meg vagyok elégedve, tartós és finom illatok, jó sűrű állag, kiváló hidratáló hatás ~ kedvencem azt hiszem Európa lesz mert ez kifejezetten az én illatom, friss, citrusos.
A férfiakkal a Müller sem túl nagylelkű, mert a "sima" Cadeavera sorozat mellett őket nem örvendezteti meg új készítményekkel, viszont a férfi tusfürdők (csakúgy, mint a Baleák a DM-ben) 245 Ft- ért kaphatók.


Teszt: Balea Young Soft + Clear melegítő hatású mélytisztító arcmaszk

Problémás arcbőrre készült maszk, 2x6 ml kis tasakban. Sajnos a melegítő hatását vízzel érintkezve azonnal kifejti, így mivel fürdés közben próbáltam ki, a kezemen jól felmelegedett, mire felkentem az arcomra kihűlt :D a másodiknál majd okosabb leszek ;) 
Egyébként kellemes érzetű, puha és szép, matt lett tőle az arcom, tartós használat esetén biztosan hatásos problémás arcbőrre, én csak a nagy meleg miatti fokozott faggyútermelődés miatt szereztem be. Szalicilsavat tartalmaz, ezért fokozottan ügyelni kell rá, hogy szembe ne kerüljön! A termékcsalád többi tagja is nagyon ígéretesnek tűnik.


Napi kincs: Mindig mondom, hogy drogériákban fokozott figyelemmel kell nézelődni! Ehhez nagy segítséget jelent egy 20 hónapos leánygyermek, aki magassági korlátai miatt az alsó polcokon kénytelen kutakodni :D így találok rá mindig a legjobb vételekre, a mindig a legalsó polcokon dugdosott UTOLSÓ DARABOKRA! Most éppen a Rossmannban váltam boldog gazdájává egy Maybelline Colorama körömlakknak (gyönyörűséges Hot Chocolate árnyalatban) mindössze 149 Ft-ért :) Lesz majd kép is...


Következő teszt: AVON Extratartós termékek - már alig várom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése