2011. július 17., vasárnap

Az ígért Avon Extratartós teszt

Az Avon új, Extralasting termékcsaládjából az alapozót, szempillaspirált és szemhéjtust kaparintottam meg első nekifutásra, mert ezekre pont szükségem is volt (a termékcsalád egyébként tartalmaz még rúzst, szájfényt, szemhéjfestéket, sminklemosót). Több tesztnek vetettem őket alá, mielőtt ezt a postot megírtam volna. Az eredmény:

Külsőre nagyon tetszetősek a termékek ezzel a fekete-piros, modern, trendi csomagolással.


Az alapozó pumpás, a megszokott, magasabb kategóriás Avonos alapozókéhoz hasonló üvegcsében. Használata, adagolása könnyű, gyorsan felvihető a bőrre, szépen fed.
Egy jó tanács tőlem: alapozáskor mindig várjunk egy picit a hidratáló krém és az alapozó, valamint az alapozó és a púder felvitele között, hadd szívódjon be, vagy épp "száradjon" egy picit az anyag. Ha az alapozóra rögtön felvisszük a púdert, érezni fogjuk, hogy ragad, az ecset nem "siklik" könnyen a bőrön, hanem akadozik.
Nálam egy picit itt bukott meg ez az alapozó, mert nekem nem kellően matt, de lehet, hogy csak a nagy meleg miatt (az én bőröm sajnos eléggé olajos típus, főleg nyáron). Ettől függetlenül száraz(abb) bőrtípusokra kifejezetten ajánlom, hiszen a fedése valóban nagyon szép és a tartósságával sincs probléma.
Személy szerint egyébként hiányolom az extratartós púdert, ami remek kiegészítője lehetne ennek az alapozónak.


A szemhéjtus első használatkor konkrétan eltűnt a szememről, mire hazaértem :) igaz, extrém tesztnek volt szegény kitéve, mert először is, barbár módon mindenféle alapozás nélkül kentem fel, másodszor pedig majd' 3 órás, sétát és játszóterezést kellett túlélnie. Nem élte túl... Ha tényleg hű akarna lenni a nevéhez, akkor persze ennek nem így kellett volna lennie, de adtam neki még egy esélyt. Alapozó és púder felvitele után használtam, de így sem az igazi :( emiatt a precíziós vég miatt eleve nem tud olyan szép, fekete vonalat adni, mint a hagyományos tusok, ezzel viszont tényleg nagyon könnyű a szem vonalát követni, tehát kezdőknek, vagy nem annyira ügyes kezűeknek ajánlott, de extra tartósnak sajnos nem mondható!


A szempillaspirál viszont igazi szerelem! Szempillafestésnél én a "kevesebb több" helyett a "több jobb" híve vagyok :D akár 3-4-szer is áthúzom a pilláimat, hogy szép hangsúlyosak legyenek - ezt persze nem lehet megtenni akármelyik szempillaspirállal, mert a vastag réteg könnyen csomósodik,lemorzsálódik, a pillák összeragadnak. Ennél a spirálnál viszont 2 réteg fantasztikusan hat és nincs is szükség többre. Extra tartóssága is nagyon jól vizsgázott, 30 °C és egy lipóti fürdőzés sem ártott neki, este, amikor hazaértünk ugyanaz a hangsúlyos tekintet nézett vissza a tükörből. Nyárra tökéletes, tényleg ajánlom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése