2011. június 12., vasárnap

Palacsintaimádóknak (akik nem szeretenek palacsintát sütni)

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én sokszor aznap találom ki, mi is legyen a menü és problémát okoz, hogy az elkészített palacsintatésztát pihentetni kell. Próbáltam már úgy is, hogy egy éjszakára hűtőbe tettem, de akkor is ott van a letapadás, odaégés, olajozgatás... nekem nagyon sokáig szokott tartani a palacsintasütés, így elképzelhetetlennek tartottam azt, hogy reggelire a kis családom elé rittyentsek egy rakat gőzölgő palacsintát. Na ez most megváltozott, ugyanis kipróbáltam az igazi amerikai palacsinta receptjét és boldogan jelenthetem, isteni finom, nagyon gyorsan kész, nincs pihentetés, nem ragad le!


Íme a recept:
40 dkg liszt
2 tojás
1 ek. cukor
1 tk. só
6 dl tej
10 dkg olvasztott vaj vagy margarin
2 cs. sütőpor

Én elsőre csak fele mennyiségből készítettem, így ha jól emlékszem, 10 db palacsinta lett belőle (jóval kisebb méretűt kell készíteni, mint a hagyományos palacsintánál), de hangsúlyoznom kell, a sütőportól a tészta kb. 1 cm vastag lesz, nagyon laktató, nem lehet 6-8 db-ot bevágni belőle :) ~ még a férjemnek sem :D
Sophie mondjuk gyanúsan nézte a csokimázzal megkent kerek tésztákat, de miután neki lekvárral kentem meg és összetekertem egyet, már boldogan falatozott ő is :) ~ hiába, rend a lelke mindennek :D

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY!
Tescoban F&F bikinik nevetséges 1400 Ft-os áron kaphatók!!!

2000 Ft-ra vannak leárazva, majd a pénztárnál még 30% leugrik ~ hihetetlen! Engem nagy boldogsággal töltött el, mert nem számítottam rá :) Vannak elég mamásak, de igazán trendi darabok is, nekem sikerült kifognom egy "kis feketét".

1 megjegyzés:

  1. Esztia gondolataimban olvastál!!!!!!köszi ezt a palacsinta receptet!holnap ki is próbálom!!!!!!!

    fürdőruci:egyrészes nincs ilyen olcsón????

    VálaszTörlés