2011. június 9., csütörtök

Júniusi akciós kedvencek

Nagy kedvencünk a Pampers Active Girl bugyipelenka, amihez (valamint a Pampers Actice Baby és Premium Care pelekákhoz is) most letölthető kupont találhattok ITT! Tescoban, Corában, Müllerben, Rossmannban, CBA-ban, InterSparban beváltható. Mi Rossmannban váltottuk, ott 1999,- a teljes ár, így 1600-ért vettük. A többi lelőhely közül csak a Müllerről tudok nyilatkozni, na ott nem érdemes beváltani, ugyanis a teljes ár eleve 2490,- :(  A kuponok június 30-ig válthatók be.

Szintén Rossmann-ban sikerült Prokudent foggélt és fogkefét vásárolnunk összesen 299 Ft-ért -- teljes áron a fogkrém, foggél, fogkefe egységesen 229,-/db, de most ha veszünk egyet-egyet, az összesen 299,- :) 
A fogkefe nagyon cuki, pink-lila dínós, de természetesen van fiús színben is ;)
 A foggél lehet, hogy nem lesz kedvenc, kinézetre nagyon szuper, rózsaszín és csillámos, ízre viszont elég erős Hófehérke beütésű :) lehet, hogy maradunk a Vademecum epres foggéljénél, ezt meg elhasználom én...
Fluorid-nem fluorid témával kapcsolatban úgy döntöttem, én az arany középutat választom. Van, aki totálisan elutasítja a fluoridos gyermek fogkrémeket, géleket, de hallottam olyat is, aki fluortablettát is ad a gyermekének... én 8 hónapos koráig fluoridmentessel mostam Sophie fogait, aztán váltottunk 500 ppmF-es foggélekre.

DM- ben a Saubär fürdőkészítményei közül lőttem egy (majdnem) félárast ~ ez az epres-cseresznyés fürdető hab, ami picit csalódás volt, mert a címke szerint pirosnak kellett volna lennie, ehhez képest fehér, lehet, hogy kifogtunk egy hibásat, de Sophienak így is nagyon tetszik és legalább kevesebb benne a káros anyag ;) Eredetileg 549 Ft, én 269,- - ért jutottam hozzá. A kosárba került még egy epres-kiwis habfürdő is. Amikor Sophiet fürdetem, még a nappaliban is eperillat van :)

Hogy anya is örüljön, nevetséges 99 Ft-ért enyém lett az Essence Bohemia csillám spray-je (hivatalosan Illuminiser) ~ nyári bulikhoz elengedhetetlen (azt még nem tudom, mikor megyek bulizni :D)! Férjem szerint néha vennem kell tök felesleges dolgokat, mert nő vagyok :)
Nagy kedvencem az Alterra málnás cukorkája, ilyet mindig veszek, ha Rossmann-ban járok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése