2011. június 9., csütörtök

Egy kis mexikói

Bár gasztro posztokat eredetileg nem terveztem, de miért is ne? :)
Aki szereti a gyorsan elkészíthető (melyik kisgyermekes anyuka ne szeretné???), de finom ételeket, annak ajánlom a következőt! Azért gondoltam, hogy kihagyhatatlan, mert -mint tudjuk- a finom öntetek (Uncle Ben's és társai) jó drágák, viszont nemrég a Tescoban rátaláltunk a Dawtona különböző önteteire és már kétszer is sikerült akciósan kifognunk. Most konkrétan 199 Ft-ért kaphatók különböző ízekben (édes-savanyú, mexikói, bolognai). Először csak az édes-savanyúból tankoltunk fel, mert az a a kedvencünk, de most kipróbáltuk a mexikóit is és az is nagyon finom!
Az én receptem: csirkehúst kockára vágok (szoktam sertéshússal is), kevés olajon megpirítom, majd ráborítom az öntetet, összerottyantom, pár percig kicsi lángon kevergetem és kész. Rizst főzök ki hozzá. Az egyik kedvenc ételünk :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése